Wednesday 29 July 2009

Kata-kata Aluan oleh Tn Hj. Ishak Basiran

Asslamu'alaikum..

Tahniah serta setinggi-tinggi penghargaan kerana menyertai kami di Bio-Asli, perniagaan secara online tercanggih dewasa ini. Anda tlah memilih sejenis perniagaan yang mdah, semudah membuat panggilan dan bayar, atau membuat tempahan di internet dan bayar. Walaupun perniagaan ini hanya baru berusia 3 tahun, yakinlah akan potensi besarnya. Ford di Amerika, dapat diatasi oleh mic-rosft, Bill Gates dalam masa terlalu singkat. Begitu juga ia diatasi oleh perniagaan e-Bay cuma dalam masa 3 tahun.
Anda beruntung, kerana perniagaa anda disokong oleh pengiklanan yang agresif dan menarik, meliputi iklan di media elek tronik, web tv, klip-klip video yang menghiburkan, (dalam tv dan di internet-Youtube) dan berbagai lagi saluran yang sangat efektif.
Disamping rangkaian pilihan produk-produk terbaik, perniagaan anda diolah dengan sistem canggih, berupa laman web, sistem SMS yang berkesan, tawaran komisyen yang berbagai, serta hadiah-hadiah menarik yang sentiasa diperbaharui.
Akhirnya dengan kecanggihan sistem, kehebatan produk, usaha gigih sekalian kita, diiringi dengan doa tawakal yang bulat kepadaNya, pastinya,

"Kejayaan Milik Kita"

Selamat Maju Jaya

Ishak Basiran,
( Pengarah Urusan)

No comments:

Post a Comment